Huomaathan, että sivustot eivät välttämättä näytä tai toimi siten kuin valmistuessaan, koska myyn kotisivuja avaimet käteen -palveluna ja asiakas on voinut tehdä muutoksia omille sivuilleen.
Eli, jos sivustolla näkyy venyneitä kuvia, rikkinäisiä elementtejä tai muuta epämääräistä, voit olla 100 % varma, etteivät ne ole minun kädenjälkeä.
Minulta saa myös verkkokaupan kehityspalvelua - jos tuntuu ettei oma aika tai rahkeet riitä oman verkkokaupan ylläpitoon - jolloin säästyt mahdollisilta design- ja koodivirheiltä.
Tässä muutamia esimerkkejä tekemistäni verkkokauppaprojekteista.
Verkkokauppa avattiin marraskuussa 2022.
MESISKOT.FI
50+ vuotiaille naisille suunnattu verkkokauppa, jossa lähtökohtana oli selkeys, raikkaus ja värikkyys.
Käy tutustumassa Ayurvedisiin ja muihin hyvinvointituotteisiin osoitteessa mesiskot.fi.
Verkkokauppa avattiin lokakuussa 2022.
HUIPPUKIVA.COM
Seksileluista tunnetun Huippukivan tavoitteena oli mm. uudistaa verkkokaupan ulkoasua, käytettävyyttä ja aloittaa myymään Suomen lisäksi ulkomaille.
Käy kurkkaamassa kuumaa uutta sivustoa osoitteessa huippukiva.com.
Uusi marimuksu.fi avattiin maaliskuussa 2020.
MARIMUKSU.FI
Marimuksun tavoitteena oli tuoda verkkokauppa nykypäivän odotuksia vastaavaksi.
Verkkokaupan suunnittelun ja toteutuksen lisäksi, siirsin vanhasta verkkokaupasta yli 1ooo tuotetta Shopifyn alustalle, sekä tein avajaisiin 2 sähköpostikampanjaviestiä.
Käy vilkaisemassa sivustoa marimuksu.fi.
MIGANT.FI
Kengistä tunnettu kotimainen Migant.fi ei omistanut entuudestaan verkkokauppaa, joten tein Migantille verkkokaupan brändiä tukemaan ja vastaamaan yhä digitalisoituvan maailmamme mahdollisuuksiin ja haasteisiin.
Migant.fi verkkokauppa avattiin syyskuussa 2022.

UNIQUEJEWELS.COM
Unique Jewelsille tehtiin selkeä ja arvokkuutta kuvastava kaksikielinen koruverkkokauppa, jossa tuotehinnat ovat saatavilla 4:llä eri valuutalla.
Kauppaan rakennettiin sormusten kohdalle logiikkaperäinen kaiverrusominaisuus.
Käy ihastelemassa korkealuokkaisia suomalaisia käsintehtyjä koruja ja sivustoa osoitteessa unquejewels.com.
Verkkokauppa avattiin 5.10.2021.

LAUKKUNI.FI
Kemin Laukku Oy:n vanhan verkkokaupan siirto Shopifyn alustalle ja uusi freesimpi lookki logon keran.
Hoidin myös tuotteiden siirron uuteen verkkokauppaan (vajaa 700 tuotetta).
Käy katselemassa laukkuja, kasseja, lompakoita ja muita mukavia osoitteessa laukkuni.fi.
Uusi verkkokauppa avattiin 31.7.2020.

MARITUULET.FI
Marituulet Oy:n verkkokauppa uudistettiin, siirrettiin Shopifyn alustalle ja kivijalkamyymälässä otettiin käyttöön Shopifyn PoS.
Verkkokaupan uudistamisen lisäksi siirsin yli 1300 tuotetta uuteen verkkokauppaan.
Käy tutustumassa osoitteessa marituulet.fi.
Uusi verkkokauppa avautui 16.11.2020.

CAMPERIUM.FI
Camperium on uusi netissä toimiva matkailu- ja retkeilyalan suoratoimitusverkkokauppa.
Itse verkkokaupan lisäksi, rakensin Camperiumille alustavan brändi-ilmeen väreineen ja logoineen.
Käy tsekkaamassa kauppaa jo nyt osoitteessa camperium.fi ja saatat löytää seuraavalle matkallesi jotain mukavaa retkeilyvarustetta.
Verkkokauppa putkahti ulos 15.1.2021.

LELUTIVOLI.FI
Lelutivolin tavoitteena oli päivittää verkkokauppa modernimpaan ja jouhevampaan muotoon.
Verkkokauppa siirrettiin tuotteineen vanhasta verkkokauppa-alustasta Shopifyn SaaS-alustalle.
Käy kurkkaamassa sivustoa lelutivoli.fi.
Uusittu verkkokauppa avattiin 13.1.2020.

PEATCARE.COM
LehtoPeatin verkkokauppa siirrettiin hitaasti toimivasta WordPress-kaupasta (latausaika oli yli 10 sek) Shopifyn alustalle.
LehtoPeatin tavoitteena oli saada kaksikielinen kauppa kuukaudessa ja näin myös tehtiin.
Verkkokaupan lisäksi uusin lehtopeat.com WordPress-sivuston etusivun ilmeen raikkaammaksi ja modernimmaksi sekä kirjoitin sisällön.
Kirjoitin 6 blogipostausta verkkokauppaan.
Tein sähköpostiavajaiskampanjan.
Annoin ehdotuksia kaupan nimeksi, josta Heikki valitsi peatcare:n
Peatcare oli ensimmäinen toteuttamani Shopify-verkkokauppaprojekti ja kauppa avautui 26.3.2018.
Klikkaa ja lue mitä ihmiset ajattelivat uudesta LehtoPeatin etusivusta.

BOOMPOSITIVE.COM
Oma englanninkielinen Shopify-verkkokauppani, jossa kävijöitä on 150 000-400 000 / kuukausi ja jota päivittelen harvakseltaan jos aikaa liikenee. Käy vilkaisemassa myös ländäri (landing page).
Vieraile kaupassa boompositive.com

CAMPERIUM
Sain logon suunnittelun ohjenuoraksi käyttää jotain maanläheisiä värejä sekä muutamia "esineideoita" mitä logossa voisi olla.
Päädyin simppeliin kompassiin, koska se on monikäyttöinen, näyttää hyvältä ja sen sai kätevästi sisäistettyä itse logotekstiin.
Huom! Logon suunnittelupalveluni ja muut graafiset palveluni on saatavilla vain asiakkailleni, jotka ovat tilanneet minulta kotisivut tai verkkokaupan.


JARI RUHA
Logon vektoroinnin lisäksi, uusimme nettisivuston.
Jarin tavoitteena oli saada nopeasti mahdollisimman minimaalinen sivusto, josta löytyisi vain ja ainostaan olennaiset asiat.
Tämän takia sivulla päätettiin käyttää valmista WordPress-teemaa, jota on muokattu vain hieman.
Projekti toteutettiin alle viikossa.
Eli kuuntelen myös asiakasta eli sinua. En siis väkisin tuputa kaikkea tarpeellista, vaikka niistä hyötyä olisikin 🙂